søndag den 19. juni 2011

♥ Feeeest & hollændere i morgen ♥

Undskyld den lange ventetid mellem indlægene lige for tiden. Det er simpelthen fordi at jeg har lavet så meget her i weekenden! Fredag efter skole, tog jeg hjem med en veninde Emma. Vi gjorde os klar, og tog så til fest. En fest som 3 søde piger fra vores klasse har holdt.Da vi kom derover var der lækker velkomstdrinks. Vi fik grillet burgere, og det smagte super lækkert. Efter alt aftensmad og dessert satte vi os til at hygge. Jeg sad med nogle andre foran bålet der var i haven, hvor det blev holdt. Vi gik i snak, og de endte med at vi snakkede hele aften, hele natten skulle jeg hellere skrive. Jeg gik først i seng klokken fire om natten. Jeg faldt faktisk i søvn, også selvom der var fyldt med mennesker som vaede rundt, så ingen ordenligt kunne sove. Men det lykkes mig underligt nok, at kunne sove. Jeg vågnede igen klokken halv ni, og vi gik til morgenmad. Lækkert med hjemmebagte morgenboller. Da jeg kom hjem var jeg helt smadret, jeg havde også været oppe i 22 time, dagen før. Det endte med at min mors søster Pernille kom forbi, og vi skulle have lækker aftenmad, min livret, pasta med spinat og laks, men da jeg gik ind på mit værelse sad i sengen, var jeg bare faldet i dyb søvn. Min mor havde prøvet at vægge mig og sige at der var aftensmad, men jeg var bare helt væk, og jeg vågende først halv ni, og troede helt bestemt at det var morgen. Ret ubehageligt at vågne på den måde. Så har jeg bare været sløv hele weekeden efter. I dag har jeg været på naturlegeplads med mine søskende og familie, og nu skal jeg have aftensmad. I morgen kommer hollænderne på besøg, og skal være her fra mandag-fredag morgen. Det bliver så hyggeligt, jeg havde jo selv en fantastisk tur derhen. Om aften skal vi hen på skolen og spise middag og det bliver bare super hyggeligt! Her er nogle billeder fra festen: Jeg er i sommerfuglekjolen, den pinke og blå jakke på nogle af billederne
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar