mandag den 20. juni 2011

Gode citater

  • Der er ingen fremtid i at bruge nutiden på at ærgre sig over fortiden
  • Falske venner er som skygger. Når du er i solen følger de dig, men så snart du træder ind i mørket forlader de dig
  • Man skal ikke dømme folk på deres fejl – men derimod deres vilje til at rette op på dem
  • ‎If nothing goes right – when just go left
  • At græde, betyder ikke nødvendigvis at du er svag, men at du har været stærk for længe ..
  • Se ikke sur ud - du ved jo aldrig, hvem der forelsker sig i dit smil
  • Hæng ikke med hovedet hvis du står i lort til halsen
  • Elsk mig når jeg mindst fortjener det, for der behøver jeg det mest
  • Når vi siger noget er perfekt, betyder det ikke at det er fuldkommen, men at vi bare ikke ønsker det anderledes
  • Roses are red, violets are blue, i have 5 fingers, the middle one is for you ! 
  • Græd ikke for kærlighed, for den du græder for, fortjener ikke dig. Den der virkelig elsker dig, ville aldrig lade dig græde
  • Gør man nogen uret, er det god stil at rette op på fadæsen - hele vejen rundt
  • Smilet er den korteste distance mellem to mennesker
  • Hvis jeg aldrig spørger hvem det er, vil mit hjerte stadig blive ved med at banke?
  • Selv den mindste stjerne på himlen lyser
  • Du kan se splinten i dit broders øje - men ikke bjælken i dit eget
  • Løgnen er som en snebold. Jo længere man ruller den, desto større bliver den
  • Venlighed er et sprog, som selv den stumme kan tale og den døve høre. 
    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar