lørdag den 16. april 2011

Kedelig lørdag, men nye sko

I dag, vågnede jeg ved at høre min lillebror græde og råbe, på den anden side af væggen. Ej, jeg hader virkelig at vågne op sådan. Man får nærmest helt hovedepine efter...I går kom min fars kæreste Sandra hjem fra Kroatien, der var 27 grader.. Øv.. Jeg ville godtnok også gerne ha været med. Men nej. Jeg sidder strandet oppe i sommerhuset og kan kigge ud på en skov, der er drivvåd og kedelig. Alle er stadigvæk i nattøj og hundene gør af et egern. fedt. Jeg dør. Men! I går fik jeg et nyt par sko af Sandra,
jeg synes de er meget fede..

Nogle timer efter...
-Ikke så kedelig lørdag alligevel. Så tog vi til Hillerød og det var meget hyggeligt. Så sidder vi der i bilen og snakker, efter gik vi ind i Arkaderne og så lidt butikker! Inden vi tog afsted gav min far mig lige 500 kr.! Jeg stod bare der.. Okaay? Men så sagde han, det er lidt lommepenge. Okay! Men jeg har ikke tænkt mig at bruge dem, jeg vil hellere gemme dem til ferien til Malaysia. Så jeg har lidt lommepenge til den tur. Nåh, men så da vi kom frem, så kiggede vi lidt og så satte vi os ned på den café der hedder Krammerhuset. De laver nogle rigtig gode is! Hm.. Det smagte godt, jeg får altid flydende chokolade ud over min is. Efter tog vi hjem, og så sidder jeg her nu, og kan dufte maden der er i gang med at blive lavet.. Lækkert, vi skal have grillet nakkekam, med ovnbagte kartofler, så det skal nok blive hyggeligt alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar