fredag den 15. april 2011

En rolig fredag

Jeg vil altså virkelig gerne sige undskyld fordi at jeg ikke har passet bloggen i det sidste stykke tid! Men nu er jeg parat til at komme tilbage med en masse nye indlæg! Grunden til at jeg ikke har kunne skrive er fordi at min computer har fået virus og min mors computer også. De er stadigvæk i gang med at blive lavet, men jeg ved ikke hvornår jeg får den tilbage? - Men til noget helt andet.. Hvor er det dejligt at få påskeferie! Det er simpelthen så lækkert med ferie. Må dog indrømme det allerbedste er sommerferie, men påske er også dejligt! I denne påskeferie skal jeg være hos min mor i denne uge, det bliver sikkert super hyggeligt. Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal lave i ugen, men jeg håber at der kommer til at ske noget. Det kan godt være at jeg skal være sammen med nogle veninder. Jeg tror der er noget jeg har glemt a skrive, men hver fredag, så har vi en tradition med at få "Pasta med Spinat og Laks" hver fredag i jeg ved ikke hvor mange år vi har gjort det. Tror vi har gjort det i en 7-8 år!! Det virkelig underlige ved det, er at jeg aldrig er blevet træt af det? Jeg glæder mig lige meget hver gang. Elsker duften, det er også min livret, jeg ville dø uden. Så er der efter aftensmaden 100g slik til hver. Jeg elsker slik over alt på jorden! Det er faktisk meget sjovt, vores familie køber en hel bunke slik, alt muligt forskelligt og så må man selv tage en lille skål og sætte den på vægten. Så har vi sådan en lille håndvægt som vi måler 100g af med. Det er faktisk meget smart fordi den der: "Ej, du fik mere end mig" eller "Jeg kan ikke lige dette stykke slik, må jeg få et andet?" -Det opstår ikke, hvis man selv vælger. Lige nu sidder jeg her om aften oppe i sommerhuset, alene. Eller det vil sige, jeg er ikke alene, men jeg er den eneste som stadig holder mig vågen. Jeg elsker at være længe oppe og jeg elsker at være den sidste der går i seng, der er også bare sådan en ro når man er alene synes jeg. Så sidder jeg lidt på Youtube og høre musik, i sofaen. Så det er meget hyggeligt, håber også at I har haft en rigtig dejlig fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar