søndag den 17. april 2011

Hvad er smukt?

 Der er rigtig mange unge som er utilfredse med deres krop, nogle føler sig overvægtige og måske endda fede. Jeg tænker bare.. Hvor er det altid tynde mennesker som folk ser op til? Det kan jo også godt være at tynde mennesker gerne vil tage på? Jeg er selv ret slank, og alle siger at jeg nærmest er tynd, men det synes jeg i hvert fald ikke selv jeg er. Måske er jeg lidt tyndere end slank, men jeg er som jeg gerne selv vil være, og jeg spiser med stor fornøjelse. Man skal heller ikke tænke at dem der er tynde, de spiser slet ikke noget.. Det passer ikke, jeg kan komme med et rigtig godt eksempel, min lillebror, han er 12 år gammel, jeg vil sige tynd, men han spiser som en voksen mand, og så kan man jo ikke gøre mere! Hvis man spiser sundt, og godt, så kan man jo ikke gøre mere. Nogle gange skal man heller ikke kun kigge på vægten, det kan jo sagtens være at du er helt perfekt, men vægten er meget. Det er også lidt sjovt, at tænke på de forskellige lande, fordi at i Afrika, der elsker mændene jo, en kraftig stor kvinde, med store baller og flotte hofter, men i Danmark og andre moderne lande, der skal man være piv-tynd, før man er lækker. Hvorfor er der aldrig en kraftig kvinde i modebladene eller på de store plakater, nej, de skal alle være super lækre tynde og lige en gang i Photoshop. Jeg mener bare at man skal være tilfreds med den man er, og ikke kigge på hvad de andre har. Man kan jo være virkelig flot, også selvom man faktisk har lidt mere fedt end andre, endda smukkere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar