lørdag den 12. marts 2011

Ulykkeligt forelsket...

Ja, I læste rigtigt, ulykkelig forelsket (i en silke-kjole!!) -Der er bare lige et lille problem, den koster
1600 kr.! Den var seriøst fed! Det er fordi at min mor, mine brødre og jeg tog til Hillerød, fordi at jeg skulle have nyt bade-tøj, og min mor skulle ha byttet nogle ting. Så var det at vi kom til at gå ind i: "Søs-tre", som bare er den fedeste butik! -Og så var det at jeg faldt over kjolen. Men den er også meget speciel. Den var meget farverig og med nogle sten, bare super lækkert, også hvis man er lidt brun i forvejen. Jeg blev ved med at sige til min mor at jeg ville blive gald for den, men øv, den gik ikke. (Hun var ellers liiige ved at blive overtalt) Jeg sagde at jeg ville bruge den rigtig meget til sommer. Men det passer, jeg har brugt rigtig meget min anden silke-kjole, de er bare perfekte til sommervejr, som jeg også har brugt rigtig meget. Jeg kunne virkelig ikke finde nogle fede bekini'er, men så gik vi ind i Hunkemöller og dér fandt jeg én der lige var mig. Så det var meget lækkert. Nu hvor man har købt badetøj og solen skinner udenfor, så er man virkelig parat til at springe ind i sommeren! Jeg er ved at blive træt af det kolde vejr og regndagene. Nu skal der bare være varme, sand mellem tæerne, blå himmel og is. Jeg vil lige sige at "is" er mit mellemnavn om sommeren. Jeg tager altid nogle veninder med op i sommerhus, så cykler vi op til Købmanden og spiser is og køber ELLE-blade. Jeg elsker jo ELLE. Så nu er jeg bare i sommerhumør. Dejligt vejr i dag, vejret kan virkelig rede mine dage! Det hele er ikke lige så slemt, hvis solen står højt.
- Som I kan se er der kommet en nu Gadget, der hedder: "Kategorier" Øverst til højre lige under:
"faste læsere"   -Hvor der er en masse sjove du kan vælge i mellem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar