mandag den 14. marts 2011

Fryns eller Frederikke!?

Jeg hedder som sagt Frederikke, men der er rigtig mange der kalder mig Fryns. Det ret så specielle navn kommer fra min far. Jeg er blevet kaldt Fryns lige siden jeg var født, så det er ret sjovt at jeg har heddet det i 14 år. Alle i min familie kalder mig det, også skolen. Hvis nogle på skolen siger Fryns, ved straks alle hvem det er der er tale om. Der er virkelig også mange der spørge: Hvorfor hedder du egentlig Fryns? Er det dit rigtige navn? -Somme tider ved de ikke engang hvad det er jeg rigtigt hedder. Jeg er næsten træt af hele tiden at besvare de samme spørgsmål, men det er samtidigt også ret sjovt. Det er i hvert fald lidt udsædvaneligt. Det sjove er at mine søskende aldrig har kaldt mig for Fryns, de kunne ikke finde på det. Også drengene fra min klasse, de kalder mig for Frederikke C. Men ellers alle andre, der hedder jeg Fryns, samt lærerne. Engang fik vi en lærer der hed Kirsten, hun var fuldt og fast på at hun aldrig ville kalde mig det. Meeen... Der gik ikke så længe, så hed jeg Fryns igen. He he... Det er ret hyggeligt og ret sjovt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar