onsdag den 2. marts 2011

Sandra

Sandra er min fars kæreste. Hun er fantastisk sød, at jeg bare måtte skrive et indlæg om hende!
Sandra og min far har været kærester i 2 et halvt år, min far fandt hende lige med det samme da mine forældre blev skilt. Det gjorde bare hele skilsmissen sværere, og mere uoverskueligt. Men jeg må nok sige, at jeg er glad for hende, hun tager os med til Hillerød og hun tager på Experimentariet med os børn. Hun planlægger biografture og alt sådan noget. Nogle gange så spørge Sandra om jeg ikke vil ud og gå med hende og hundene, og så går vi sådan en tur på halvanden time, hvor vi bare snakker og hygger. Hun elsker hunde og min far og hende har lige fået 2 hunde mere, som nu er et halvt år. Hun elsker dem bare! Og er i gang med at starte en ny hunde-klipnings-butik, eller sådan noget.
Sandra har også en datter, hun hedder Josefine og er 5 år gammel. Josefine og jeg elsker at være sammen og Josefine er også bare min største fan, det er så hyggeligt. Så om aften, så spørge Josefine og jeg ikke godt gider at putte hende, og selvfølgelig gør jeg det. Om jeg ville eller ej, kan jeg ikke stå for det. Nogle gange hvis vi keder os, når vi er oppe hos vores far, så spørge Sandra om vi ikke skal tage til Frederiksværk og gå på café og hygge. Jeg bliver bare så glad når det er at hun er så sød over for os. Så laver hun frugtsalat, som vi bare elsker over alt på jorden! Det er hun også bare sindssyg god til! Jg har også et rigtig godt forhold til hende, vi kan snakke om næsten alt sammen, hun lytter gerne og spørge også ind til om det går godt med mine veninder og sådan noget. I sommers, der sad hende og jeg ude på terrassen, bare og hyggede og snakkede til solen stod op igen! Vi gik i seng klokken halv fem! Ha ha.. Men det var super hyggeligt, rigtig, rigtig hyggeligt. Vi er alle børn så glade for hende, så vi er bare super heldige.

Sandra. Sommer 2010

Bakken 2010

Da vi var på Bakken 2010

Der bliver også løbet lidt med hundene 2011

Josefine og jeg. Sommer 2010

2 kommentarer: