fredag den 4. marts 2011

Fredage er det bedste

Det bedste er bare fredage. Hveranden fredag tager vi op i sommerhuset med min far, og holder weekend. Men vi har nogle bestemte traditioner, hver fredag får vi "Pasta med spinat og laks" Det er nemlig min livret, denne ret har vi fået hver fradag i mange mange år og nu tænker I sikkert "ja, ja.." Men jo! Omkring 6-8 år! Og jeg blever aldrig træt af det! Efter den lækre mad, så skal vi selvfølgelig også have fredags-slik. He he, så der har min familie købt en masse bunker slik, som vi selv kan vælge af. Vi får en vægt, som vi måler 100 gr af.
(mine favoritter er m&m's, skipper skå og labre larver) - Elsker dog også marabou-chokolade.. Det bedste ved weekenden er, at man kan sove længe, at der kommer gæster på besøg og alt muligt hyggeligt. Så kan vi få gået tur med hundene og være længe oppe, sludre til halv tre om natten, det er bare hyggeligt.

Mit værelse


Mit værelse


mit værelse


Ingen kommentarer:

Send en kommentar