tirsdag den 1. marts 2011

Rhodos

Jeg var på Rodos i 2009 med min familie. Rhodos er en ø i Grækenland. Hele min familie blev inviteret af min morfars kone (Birthe). Hun var så sød at bruge hele sin pensionopsparning til en ferie på en uge, for hele familien. Det var en super dejlig tur. Selve flyveturen tog ca 3 timer. Vi tog afsted fra lufthavnen i Danmark om morgen og var ved 3-tiden om eftermiddagen i Grækenland. Inde i flyet var der dejligt køligt, men da vi stog ud af flyet kunne man bare mærke varmen komme som en bløge. Virkelig varmt der var jo mellem 30-40 grader. Da vi kom på hotellet, var der bare ren paradis! Der var så lækkert! Kæmpe lang pool og en stor restaurant. Alt var bare så fint, også hotelværelserne var flotte. Efter at vi havde været der nogle dage ville vi også prøve at komme lidt ud fra hotellet, så det gjorde vi. Vi tog hen til en lille fattig, by der lå 20 minutter væk. Efter at vi havde været der kom vi hjem igen. Efter et par dage blev vi syge. Vi tror at det har noget med maden at gøre dernede, det var ikke så lækkert. Nogle fik desværre bræksyge og jeg havde det bare dårlig (dog kun én dag) En af dagene vi var på øen besluttede min lillebror Andreas og jeg at vi gerne ville ud og dykke. Så vi tog med min mors bror ud og dykke med hans børn også. Min mor blev på hotellet sammen med mine lillebrødre og passede på dem, men vi to på stranden som lå 5 minutter væk fra hotellet. Vandet var super lækkert og vi så en masse flotte fisk. Vi var der længe, da jeg elsker at svømme og dykke. Jeg er helt vild med sådan noget med at dykke. Da vi kom tilbage fra strandturen kom min mor løbende hen til mig. Hun var så forskrækket og var bange for at vi var druknet (min mor lider meget af vandskræk) Hun tror hver gang at vi tager på stranden at vi er lige ved at drukne. Hun har også en masse fantasier om at vi bliver ædt af hajer. Også den ferie vi sikkert skal på, til sommer, er jo til Malaysia (hvor der lever hajer) og min mor er skrækslagen, meeen... Jeg fik hende overtalt til at tage afsted alligevel. Nåh, men til Rhodos, det var en super dejligt ferie og personligt, fik jeg et bedre forhold til min familie og specielt mine kusiner.
Birthe, morfar

Martin, min lillebror

Kusinerne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar