torsdag den 10. marts 2011

♥Paris is my heart♥

Her for 3 år siden var jeg i Franskrig, i Paris. Det var den fedeste tur! Det startede med at min faster og onkel spurgte om vi ville med ned til deres lejlighed de har i Paris. Det var min lillebror (Andreas) og jeg der fik turen. Jeg blev bare sindsyg glad! Jeg drømte jo virkelig om at komme derned og se det. Jeg kan huske at jeg lavede en kalender med nedtælnings-dage og små billeder jeg tegnede. Vi tog afsted med flyet den 17 maj, 2008. (Det skal lige siges at vi sad på første række!) -Efter vi landende kan jeg huske at det begyndte at regne og at vi sad i en taxa hvor der var fransk radio, jeg havde det stadig dårligt efter flyveturen (og) jeg lider rigtig meget af køresyge. Så.. Fransk radio på fuld skrue og kvalme (ikke en god cocktail) Men så kom hen til deres opgang til lejligheden. Hallelujah.. Det var en kæmpe høj opgang til himlen!! Med den røde løber op af trappen! Jeg var lige ved at dø (indtil at jeg så lejlilgheden) - Dér døde jeg! Da jeg kom ind i lejligheden tænkte jeg bare "Det er løgn" Den var virkelig fed! Min faster og onkel har virkelig også bare den fedeste stil! Alt er bare lækker lavet og ingen uheldigheder alt er lavet ned til de mindste detaljer. Da min lillebror og kiggede videre i lejligheden, så vi ned af en lang, lang gang -som de har i lejligheden, hvorefter Andreas spørge: "Er dette også jeres lejlighed" -"Ja blev der selvfølgelig svaret. Hele den lange gang var fuldt med værelser hele vejen ned. Ikke nok med den fantastiske bolig, så err byen jo også bare fed! Hallo! Det er Paris! - Modens by. Første dag da vi tog ned i byen så jeg bare en Louis vuitton på dobbleetage af ren glas. Hallelujah! Jeg fik vist også lige brugt en del penge på den ferie..
jeg forelskede mig virkelig hurtigt i byen, vi tog til Notre Dame - (Hvilke var ret sjovt fordi vi kom da der var bøn) -og sejlede i båd og spise middag ude hver aften. Reeen paradis, og som det ikke kunne være nok, så tog vi også til Disney Land! Det var virkelig fedt, en oplevelse je virkelig ikke har ville undvære. Det er jo bare fantastisk hvordan det er at de har lavet det. Ellers var vi bare ude og shoppe og hygge, spise middag og se byen. Jeg glemmer virkelig ikke den tur! Fantastik by, jeg vil virkelig gerne derhen igen ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar