onsdag den 9. marts 2011

Drømmende ♥

Jeg drømmer om at blive fotograf, når jeg blliver voksen. Men ligenu, der ville jeg rigtig gerne være model. Jeg har fået taget en fotoserie, som jeg ville ha sendt ind til Scoopmodels, men det blev ikke rigtig til noget. Jeg har alt for meget at tænke på., skolen, samt alle lektierne der følger med, og så bare virkelig mange andre ting. Problemet er også at jeg ikke kan blive kørt nogle steder hen, altså enden er mine forældre på arbejde, eller passer mine mindre søskende. Fotograf er også noget jeg længe har ville være. Jeg har altid været meget interesseret i, hvor skyggen lå henne, og hvor ville lyset være flot at have henne, hvilke farver og alt sådan noget. Jeg har lavet et fotoalbum på Facebook, med alle de billeder, men så jeg havde taget i sommer og også her i vinters. Nåh, men så efter at Stine Heilmann (en kendt fotograf) Har været inde på min Facebook profil, og har set mit album, var hun så imponeret at hun tilbød mig en læreplads hos hende! Jeg flippede helt ud og var selvfølgelig overdrevet glad. Den fotoserie er også en som Stine har taget, jeg kender hende nemlig privat, jeg er rigtig gode veninder med hendes datter. Jeg drømmer også om at rejse meget i mit liv, som i nok har læst nogle gange eller to. Jeg elsker at prøve udfordringer og jeg drømmer om at møde andre kulturer. Jeg vil også rigtig gerne prøve at komme til New Zealand, det er virkelig mit mål. Samt alle mine andre planer.
(Billederne blev taget i september 2010, så det er en del måneder siden)

Fotograf: Stine Heilmann

Fotograf: Stine Heilmann

Ingen kommentarer:

Send en kommentar