tirsdag den 8. marts 2011

♥ Forår, sol og sommer ♥

Ej, der er bare næsten ikke noget jeg ved der er bedre end forår. Det er virkelig dejligt at se både lysere og længere dage. Solen står højt, og der er lækker blå himmel. Vi bliver desværre nød til at vente lidt endnu, men snart kommer der jo også blomster, og flotte blade på træerne. Jeg elsker virkelig at gå tur også her ved foråret. Himmel-klart og alligevel kølig luft. Men jeg må sige at jeg også er ved at glæde mig spændt til sommern. Årh.. Sommeren er altså bare det bedste! Alle børn er ude og hinke og tegne kridt på asfalten, sent oppe og lækker grill-mad. Det bedste er virkelig også bare at være ude og bade. Der er næsten ikke noget jeg ved der er bedre. Bare ud og svømme med sine veninder og ligge på stranden og har længndes efter at få sol på kinderne. Elsker virkelig også bare at lukke øjnene, og s mærke solen på øjenlågene. Så elsker jeg også bare solcreme-duften, den minder mig om (både min mor), og andres børns mødre der  kalder sine børn til sig, for at de skal huske solcreme. Men hver gang man løb ned i vandet igen, så var det alligevel ligemeget. Jeg savner også bare solbriller! Desuden har jeg fundet de fedeste solbriller på "House of sunglasses" Det bedste der kommer til at at ske for mig, det er jo at jeg skal til Malaysia! Det er altså bare´én af verdens fem flotteste strande! - Som den er kåret til. Det bliver så lækkert! Det er ikke så tit at jeg er ude og rejse, men denne gang. Ha! Der er det mig der kan sige
"Farvel klamme Danmark, og hallo Malaysia!" Årh... Nu kan man da ikke andet end at komme i sommerstemning!
-P.s Der er kommet en ny fane, som I kan se, der er også kommet nye indlæg derinde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar