torsdag den 13. oktober 2011

Et næsten færdiglavet nummer og en lang dag i morgen...

I må altså undskylde at jeg ikke svarer jer på jeres dejlige kommentare, men jeg ved ikke hvorfor og hvordan det kan være at det ikke kan lade sig gøre... -men jeg kan simpelthen ikke svarer jer ud fra min computer, så skal det være gennem min fars Mac nemlig. Virkelig underligt, og der er også noget i stykker med min app vedrørende "Reaktioner" meget mærkeligt.

Nåh, men i dag har jeg været til UC stars, som er det sted jeg tager hen hver torsdag og synger. Tideligere i dag tog jeg nogle billeder, ses herunder.. Til UC har jeg sunget i dag, og jeg stod inde i et andet rum end på scenen. For vi skulle nemlig afprøve en ting. Om mikrofonen kunne nå helt ind i det andet rum. Det gjorde det, jeg sang i et andet rum mens publikum (de andre deltagere) stod derude og hørte på mig. Det havde tydeligvis lydt godt, og folk var helt vilde da jeg kom derud fra. Til den "rigtige" koncert som bliver i november, skal jeg starte hele showet op. Jeg starter med at stå i det der rum som jeg lige har forklaret, og så skal jeg gå ud derfra og på på scenen og synge videre, mega fedt. Og jeg glæder mig helt vildt! Men alligevel også lidt bange, (især når man ved ens forældre står derude og venter og høre på en acapella) Fedt. Ej jeg glæder mig faktisk. I morgen skal jeg have Extreme-day... Jeg er kommet på et meget godt hold, men nogle af mine gode veninder. Så det er bare dejligt. Men alligevel klamt at der står at vi skal på sådan en slags "blind-kajak"-noget. Hvad nu hvis vi falder i vandet.. Årh! Vil jeg helt ikke tænke på... Så bliver jeg (vi) i hvert fald meget våde... Håber at I får en dejlig efterårsferie.... 
 


2 kommentarer:

  1. Sikke en skøn blog du har!

    Jeg har en give away kørende på min blog. Måske du har lyst til at kigge forbi og deltage? :-)

    Klem Joanna Nielsen
    www.joannanielsen.blogspot.com

    SvarSlet