fredag den 14. oktober 2011

En tur til Sverige...

Hej min dejlige blog!
Ja, meget blog (live) det bliver der desværre ikke. Og det er fordi at jeg skal til Sverige med min søde veninde Camilla. Det bliver mega g´hyggeligt, vi skal ud til hendes ødegård som ligger der. Så i morgen tidelig ved 10-tiden tager vi bilen til Helsingør og så ser vi formentligt Anna Pihl, som virkelig er Camilla og min, yndlingsserie. Det er virkelig en dejlig serie, spændende og fangende (synes vi) Så den skal vi nok stene nogle timer, så tager vi til det der hedder "Godis Flyet" Og det er et gammelt fly, som er lavet om til en stor bunke slik. Der er bare slik på alle hylder og folk kommer langvejsfra for at smage. Dér plejer vi at tanke op til weekenden, Camilla og jeg (og lidt familien). Vi hygger, spiller kort, går lange ture, snakker og spiller 4 på stribe. Så det skal nok blive super hyggeligt. I dag har vi jo haft Extreme-day.. Og det gik fint nok, er lidt smadret efter en lang dag, kan mærke alle min små muskler der ikke er van til at være i sving mere... Da jeg stoppede med sport, og alle lektierne, skolen veninderne, Facebook, og alt muligt andet tog over.. Så det er nok derfor.

Jeg kommer tilbage her på mandag, om aften, så der bliver nok først indlæg om tirsdagen. 
Har I lagt mærke til noget nyt? Jeg har fået reaktioner, endelig! Det har jeg virkelig ventet på, fordi jeg ingen fornemmelse har om I læser min blog, ud over kommentarene, som jeg også er rigtig glade for.. Håber at I nyder den dejlige efterårsferie, som vi har ventet på, ovenpå alle de lektier. Kærligst Frederikke 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar