torsdag den 18. august 2011

Fotos


4 kommentarer:

  1. Hej Frederikke.
    Jeg synes din blog er rigtig god og jeg elsker dine billeder. De er rigtig gode. Jeg er nu fast læser, håber også du vil blive fast læser min blog.
    Knus Nanna.

    Nannakrautwald.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Nanna. Det var godt, at du kunne bruge min hjælp! Tusind tak fordi du læser min blog! :D

    SvarSlet
  3. Altså når du laver de der små ikoner, hvor der står "my fashion" osv.
    Hvordan får du det så til, at nå du trykker på dem, så kommer der nogle bestemte indlæg ind. Jeg kan ikke få mine indlæg ind i kategorien?
    Hvordan gør du? :)
    Knus

    SvarSlet
  4. vildt fed blog. Er lige blevet fast læser..
    håber du vil blive det samme på min blog karenhalskov.blogspot.com :)

    SvarSlet