søndag den 5. juni 2011

Weekend

Så har jeg nået 100 indlæg! Dejligt, dejligt, dejigt, og rigtig dejligt med faste læsere!
Hej alle sammen. Undskyld det sene indlæg!
Nu vil jeg lige opdatere bloggen!
I fredags var jeg til Speedway i Slangerup, det var faktisk ret sjovt! Jeg er normalt ikke til moyor og maskiner. Det interessere mig overhovedet ikke! Men det var så der ved sidst på eftermiddagen vi tog afsted. da vi kom derind, tænkte jeg bare.. Årh.. nej, nogle mennesker. Type mennesker. Det var store mænd og tatoveringer, og sådan. Men vi fik en god plads, og da det endelig gik i gang, var det faktisk ret sjovt. Det var DM i Speedway. Nåh, men så efter tog vi hjem. Der ved klokken 21.40. Så næste morgen, stod jeg op ryddet op på mit værelse (dejligt) fået gjort rent, som jeg burde ha gjort for længe siden. Men dejligt at det så endelig blev gjort. Så ved 13-tiden tog vi ind til Frederiksberg. Det var min mors kusine's søn, der havde fødselsdag. han blev fem år. De har en lejlighed og så kan man gå ned ad trapperne og ned til en stor hyggelig går de har. Og der hyggede vi og spiste lækker mad. Jeg havde spurgt mine bedsteforældre om jeg ikke godt måtte sove hos dem efterfølgende. Det måtte jeg! Så om aften tog min mor hjem med mine søskende og bedstefar, og jeg blev sammen med min bedstemor Gitte. Så der ved 11-tiden om aften, blev vi kørt hjem af nogle venner. Så om morgen, i dag, kom min mor, mine søskende, og min mors kusine Julie og hendes børn, her hjem i lejligheden hos mine bedsteforældre. Nu har vu lige spist frokost og skal ned i haven og spise is. Så det er da en meget hyggelig søndag. Men jeg glæder mig ikke til i morgen! Vi har matematik terminsprøve. Jeg dør. Først en time færdighedregning, og så 3 timers lækker problemregning i Mathcad. Øv... Men hov! I skal lige gå ind på min nye blog, ikke fordi denne her bliver slettet, men jeg har lavet en ny fotoblog, fordi jeg jo elsker at tage billeder! I kan se den HER: frederikke-dyrbjerg.blogspot.com





Læg mærke til min rotte der stikker hovedet ud af min bluse! Jeg har den hvide på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar