mandag den 6. juni 2011

Terminsprøve, vaccinationer og København.

Øv.. Så havde jeg matematik terminsprøve i går! Ej, det er slemt med først: færdighedregning, og efter 3 timers lækker problemregning! Ej, jeg hader matematik, men faktisk synes jeg ikke at det var SÅ slemt som jeg havde frygtet! Og det er jo godt! I dag har jeg både været til lægen på grund af vores vaccinationer til Malaysia. Tror det er mod Hepatetis! Men den har jeg i hvert fald nu! Men hold da op hvor er de dyre! Min mor skulle betale 3000 kr. for dem! Heldigvis kunne vi få dem igennem >Danmark< Så det er ikke lige så dyrt, men stadig! Og i stikkegebyr! Det bliver lige 1800 i hånden hos lægen, bare for at stikke os! Godtnok er vores rejse dyr, men vaccinationerne er godtnok også! Imorgen skal vi til København med klassen. Vi skal på en rute, som vi har planlagt vi skal gå¨mens hollænderne er her, så det bliver meget lækkert, at vi skal til København i stedet for at stene inde i et lummert klasselokale! Med en følelse af at man er en agurk inde i et drivhus... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar