fredag den 10. juni 2011

I Sverige

I morgen, lørdag, skal jeg til Sverige med min søde veninde Camilla. Vi skal i sommerhus i hendes ødegård. Jeg har været der to gange før, og det er super hyggeligt, men meget primitivt. Men det er jo lige noget for mig, så længe det ikke er mere end en uge! Dette er i pinseferien, fra lørdag-mandag hvor vi køre hjem igen. I  morgen bliver jeg kørt derhjem i Fredensborg i deres normale hus, der ved 10-tiden, og så tager vi afsted i bilen, og skal også med færgen selvfølgelig. Både Camilla og jeg elsker Anna Phil-serien så den skal vi bare stene hele turen igennem. Hyggeligt. I dag har der været idrætsdag, som på mange andre skoler jo også har, det har været okay, men alligevel har det været lidt irriterende. Hader de andre hold der snyder, eller at der er en rigtig dårlig dommer, det er også irriterende. Og det var der! Der var den mest irriterende dommer som jeg nogensinde har mødt. Vi kom alle op og skænde med hende især være piger fra klassen vi bitch'ede hende bare til. Og hun var lige så værst selv. Den sidste kommentar fra hende var: "Nårman så ha hyg jer" Sådan rigtig flabet. Efter dagen er vi taget i sommerhus med min far og mine søskende (kan læse om den under fanen 'familie') og sammen med Sandra og Josefine. Vi har lige fået lækker sodavandsis og skal have min livret i aften, nemlig: pasta med spinat og laks. Det får vi hver fredag. Det lyder sikkert helt sindsygt for jer andre der læser det, men vi får den samme mad hver fredag. Ikke fordi min familie har nogle specielle traditioner men, pasta med spinat og laks, er bare altid noget vi her gjort. I hvert fald 7-8! Og jeg aldrig blevet træt af det! -Sindssygt egentlig. Nåh, og så i aften skal jeg vel se "Disney Sjov" Med mine mindre søskende kunne jeg forstille mig. Så skal vi have slik! Hm.. elsker jeg! Har virkelig en svaghed for slik. 
                           




Ingen kommentarer:

Send en kommentar