lørdag den 21. maj 2011

Lørdag

I dag har jeg været oppe i sommerhuset. Vi har hele dagen gået og kedet os, og ventet på vores gæster der skulle komme om formiddagen. Meeen.. Det kom først ved tre-tiden. Det er nogle af vores venner. Vi havde nemlig aftalt at skulle ud og fiske begge familier, men det blev så sent at det ikke rigtigt blev til noget. Min fars kæreste Sandra (I kan læse om hende under 'familie') tog med min lillebror Andreas og jeg ned på stranden før de kom. Jeg havde taget badetøj med, jeg elsker nemlig at bade, og eftersom at vi havde været på stranden i går, kunne jeg ikke lade vær med at tage badetøj med til i dag. Det var for lækkert vejr. Og det var også rigtig lækkert at komme i vandet, men hold da op, hvor er det også koldt! Det er helt vildt. Det er jo en 11-12-13 grader eller noget i den stil. Men det er altid lækker efterfølgende at ha været i det kølige vand, og så efter op i varme bluser, og vådt hår. Det elsker jeg. Men så tog vi hjem bagefter, og vi fik lækker mad! Og dejlig dessert, nemlig is. Så har vi bare hygget hele aften siddet ude på terrassen med bordvarmer kørende. Ærgerligt at det skulle blive dårligt vejr i morgen, det håber jeg ikke! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar