mandag den 16. maj 2011

Konfirmation og hygge

I går var jeg til en rigtig hyggelig konfirmation, hos en der hedder Lærke. Samme morgen, blev min veninde Emma hentet, hun havde nemlig været hjemme hos os, fra lørdag til søndag, og så blev hun hentet søndag morgen. Så tog vi til konfirmation halv tre. Det var super hyggeligt, og hende Lærke som skulle blev konfirmeret, hun sang en for os! Hun stilte sig bare op og turde synge for alle os andre! Det synes jeg var ret vildt, nu hvor jeg selv ved hvordan det er at skulle så helt alene og synge. Efter vi havde spist aftensmad, skulle vi alle ind i et studie der var i bygningen, og synge den sang som hun lige havde sunget. Jeg blev bedt om at skulle synge et vers for mig selv. Og det gjorde jeg! Skal nok ligge noget ud, når det kommer, de lavede nemlig en cd efterfølgende, det kommer vidst også på YouTube. Men det var i hvert fald rigtig hyggeligt! Også med Emma. I dag har jeg været i skole, det var så knap så spændende. Matematik, dansk samfundsfag og fransk. Man jeg tror bare mange gerne vil havde mandage, overstået. Men jeg ser frem til fredag! Ingen skole.. Uh.. Det bliver dejligt, med en forlænget weekend! 
Når vi er lidt underlige

Ingen kommentarer:

Send en kommentar