onsdag den 6. april 2011

Totem?

Nu vil jeg skrive et rigtig mærkeligt indlæg om et totemdyr. Alle kan få et totem dyr, det er det dyr der passer til dig, og kan gøre dig stærkere i nogle sammenhæng. Nu lyder det måske som om jeg er overtroisk! Men nnæ nej! Næsten intet. Men lige præcist dét med at have et totem, synes jeg faktisk er meget interessant.. Jeg kom til at tænke på det efter at jeg havde set film fx "Bøjørnebrødrene" eller læst noget af bogen "Hulebjørnens klan" også bare mange historier. Ikke fordi jeg har læst og set, men jeg synes faktisk, der er noget meget spændende over det. Jeg tror ikke på alt muligt, men på en måde kan jeg godt tro at der er et eller andet som man kan støtte sig af, fra naturen. Det lyder meget underligt, men jeg er virkelig også dårlig til at forklare det. Det er mere bare noget jeg selv opfatter (På min underlige måde) Som jeg har skrevet før, så er jeg meget tæt på naturen, jeg elsker at gå tur, svømme og bare være i naturen. Jeg føler mig faktisk levende af det. Da jeg så begyndte selv af undre dig over, hvad mon mit totem kunne være, kom jeg i tanke om det dyr jeg altid selv har været meget inspireret af.. Nemlig en tiger. Jeg ved ikke hvad der er med dyret, men jeg synes simpelthen det er så fantastisk et dyr. Det er smuk og kraftigt, også et sjældent dyr. så prøvede jeg (for sjov) At gå ind på nogle hjemmesider og søge, hvad en tiger ville være, og der fandt jeg en side, hvor der stod personligheden for hvem man var, hvis man havde en tiger som totem. Det var virkelig underligt! Alt hvad der stod om det, passede lige til mig! Alt, det var både med at møde nye mennesker og at jeg elskede at svømme, jeg elskede at strife lidt omkring med mig selv, og at jeg mest holder mig til de virkelige venner og familie. Også at man elsker at møde nye kulture og andre sjove ting. Det var bare alt. Så jeg tror hvis jeg skulle have eller har, et totemdyr, så må det være en tiger.

2 kommentarer: