fredag den 22. april 2011

Hygge med kusinen


Hej kære Bloglæsere! I dag har jeg været i Vallensbæk hjemme hos min mors søster. Hun har to piger som er 19 og 17. Hende den 17-årig er hende jeg altid er sammen med. Jeg hygger mig rigtig med hende! Jeg kan virkelig snakke med hende om alt, det er dejligt med sådanne nogle personer. Men hendes bedste ven, Andreas, var på besøg i dag, det var så hyggeligt. Han er også bare rigtig sød, bare sådan en person som man bare bliver i godt humør af. Men vi gik så ud og spiste på en kinesisk restaurant, det var også okay mad vi fik der. Efter tog vi hen til MacD og fik is.. hmm.. med Daim og kamelsauce. Så tog vi hjem og sad og snakkede og grinte og bare hyggede. Og så tog vi hjem igen ved 23-tiden. I går holdt vi påskefrokost med familien. Dicte (min 17-årig kusine) blev nemlig og sov, det havde vi aftalt. Da gæsterne var gået og tingene var ordnet, tog vi op på tanken og købte is! Som I kan se på billederne, vi er lidt underlige på det tidspunkt!! Men det var sjovt, så gik vi hjem, spiste is og så "Blondinens hævn" den er nemlig ret sjov.. he he og så i morgen der skal jeg hjem til min farmor inde i Charlottenlund, så skal vi først til Lyngby og shoppe og spise frokost og efter hjem og sove. Super hyggeligt også. Jeg håber at jeg kan finde du par lækre solbriller her til sommer, det gad jeg nemlig godt! Selvom at jeg hader at man kan se, hvis folk har gået for meget med solbriller, så kan man bare se den blege hud hvor solbrillerne har været, eller er det bare mig? Ha ha... Håber at I også har det dejligt! Knus mig.. ps. det er mig i den lyse jakke og anden, min kusine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar