lørdag den 23. april 2011

farmortur (ikke fordi at overskriften lyder spændende)-men nu meget hyggeligt...

I morges da jeg lå og sov, kom min lillebror Mads ind ad min dør, og brasede ind mens jeg drømte."der er morgenbrød" sagde han, mens jeg prøvede at komme til fornuft. Jeg synes altid det er hyggeligt at ens brødre vægger en. Efter morgenmad, gik jeg i gang med at skifte rottebur (har to rotter) jeg HADER det job! Det er så besværligt og buret er så stort. Nåh, men så gik jeg i bad og gjorde mig klar til at tage hjem til min farmor. Så mødte Andreas og jeg hende på Lyngby st. Vi havde nemlig taget til Lyngby fra Fredensborg. Så gik vi i Lyngby Storcenter og kiggede på solbriller og sådan. Selvfølgelig skal jeg falde for et par fantastiske Chanel solbriller til 2.599 kr. Irriterende.. der var også nogle flotte Gucci, faktisk. Normalt så er jeg faktisk ikke så forfærdelig vild med Gucci, jeg synes at de overreklamerer deres produkter med deres brand. Men de var i hvert fald flotte! Nåh, men så spiste vi lækker frokost på restaurant på "Butterfly", det smagte dejligt. Er vilde med deres pizza. Så gik vi i biografen og så "Max Pinlig" den er faktisk ret god! Bedre end jeg lige havde forventet. Efter det, tog vi hjem til min farmor. Jeg læste lidt i min tykke bog, og slappede af, mens de andre, Andreas og farmor, så kedelig tennis. Så gik tiden, og vi fik først middag ved 9-tiden, burger. Hm.. og så spillede vi kort og sådan. Nu ligger jeg i sengen herhjemme og skriver fra min mobil. Nu vil jeg ligge mig til at sove, nat, nat..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar