torsdag den 31. marts 2011

Holland er virkelig leakkert

Lige nu er jeg i Holland, og naaede lige at laane en computer. Her er sa fedt! Jeg elsker det! min hollaender er virkelig soed. Vi har vearet i Amsterdam her i gaar, og der er virkelig fedt, jeg er missundelig. Jeg koebte 3 toppe, jeg lover at jeg ligger nogle billeder ud. Her i Holland er de virkelig gode til engelsk, men jeg er faktisk ogsaa meget overrasket over mig selv, fordi jeg er faktisk ret god til engelsk har jeg fundet ud af. Men man bliver ogsaa sindsyg af engelsk, vi snakker det neasten 24/7, jeg teaker hele tiden paa engelsk og vi er begyndt at snakke engelsk til de danske venner, det er ret sjovt.
-Vi har ogsaa faaet taget nogle billeder, de blev rigtig flotte. Jeg elsker at veare her, men alligevel, jeg gleader mig til at komme hjem til egen seng, men det tror jeg neasten alle goer. Vi skal hjem paa fredag, og jeg gleader mig IKKE til den lange, lange tur hjem. 12 timer! Det tog os 12 timer at tage til Holland, men det var okay, vi hyggede os, spiste slik og hoerte musik. Jeg lover at jeg skriver igen naar jeg kommer hjem, jeg tror ikke at jeg kan naa at skrive saa meget mere her i bloggen denne uge..


P.s Undskyld for alle de meget sjove bogstaver, de har jo et engelsk tastertur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar