søndag den 13. februar 2011

Så er det tid til ferie i sommerhuset

Så er det endelig vinterferie. Dejligt med ferie, så kan man være længe oppe og sove længe. Selvom det er  ferie er det altså deprimerende at det først nu er vinterferie! Jeg synes også at det er trist at kigge ud af vindueren og bare se på det overskydet kedelige vejr. Jeg elsker bare at vågne med synet af solen. Til gengæld findes der næsten ikke noget bedre end en dejlig kølig forårsmorgen. Jeg elsker også bare sommeren, elsker varmen, ud og bade, venner, familie og fint varmt sand mellem tæerne. Elsker at cykle ned til stranden og så op til købmanden og købe is. Ej, nu kommer jeg helt i sommer-stemning!
Men jeg håber at det bliver en dejligt vinterferie. Min fars kæreste foreslog at vi skulle tage i biografen med alle mine søskende, det håber jeg virkelig bliver til noget! :D
Billeder fra sommerhuset:
Stuen med Mads og Josefine

Min far der laver mad og hans kæreste Sandra der sidder med computeren

Ingen kommentarer:

Send en kommentar