lørdag den 12. februar 2011

Om mig

Jeg hedder Frederikke Dyrbjerg Christensen og er født 2/10 -1996
Jeg har en mor der heddder Vibeke og en far der hedder Claus. Begge er jeg rigtig glade for. Jeg har også 3 lillebrødre Andreas på 12, Mads på 5 og Martin på 4 år.
Dyr elsker jeg også, de har en rigtig stor betydning for mig, faktisk mere end man lige skulle tro. Jeg har 3 hunde, tre gravhunde, som er super skønne. Jeg har også 2 rotter, Karla og Lykke. Jeg bor i Fredensborg med min mor, og i Asserbo med min far. Så det er faktisk ret dejligt, begge steder har stor betydning for mig. Jeg elsker både at være ude i naturen, mere end noget andet, men samtidig er jeg også meget nem at kede. Jeg skal altid lave noget, og derfor er det også meget dejligt at kunne  komme til en byen. Ikke fordi at Fredensborg er den største by man kunne finde.
I det hele taget elsker jeg bare når der sker noget. Jeg elsker at klatre, mærke spændingen, jeg elsker også at svømme og i det hele taget, dyrke sport. Selvom jeg ikke går til nogen sport. Men jeg synger. Jeg holder rigtig meget af at synge, det er dejligt og befriende på mange måder. jeg elsker også at shoppe. Jeg elsker alt mode, samt mange andre piger. Jeg elsker at gå i anderledens tøj, og jeg tæker hver dag over hvad jeg har på. Så skal min make up passe til mit tøj og mine smykker. Bare det at man gør noget ud af sig selv i hvertdagen, det kan jeg rigtig godt lide. Meeeen mit tøjskab er ogå ved at brase sammen af tøj, det vælter ud, men jeg elsker det. Jeg elsker også at fotograferer. Jeg drømmer i fremtiden om at blive fotograf. Jeg har faktisk oprettet et album inde på Facebook, hvorefter en fotograf jeg også kender privat, spurgte om jeg ville i læreplads hos hende. Hun er selv en dygtig kendt fotograf. Jeg blev helt vildt glad og takkede selvfølgelig ja. Så jeg skal i praktik hos hende.
Det var lidt om mig..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar