lørdag den 12. februar 2011

Det bedste

Noget af det bedste jeg ved det er at være hjemme hos mine bedsteforældre. Mine bedsteforældre hedder Gitte og Børge. Hver gang jeg er hjemme os demer det er super hyggeligt, og man bliver altid forkælet. Hver gang jeg kommer hjem til mine bedsteforældre dufter der bare af gode minder. Der er en helt speciel duft, som man ikke kan erstatte. Når jeg tænker på mine bedsteforældre tænker jeg på dejlig mad, slik og James Bond. Også Alene hjemme filmene. He he
Min familie har et super godt forhold til Gitte og Børge. Jeg kan fortælle dem rigtig mange ting, også ting der er svære for mig. Mange af mine problemer som jeg har stødt, har jeg kommet til dem og især Gitte. Nogle gange kan jeg sidde til om natten med hende Gitte og snakke. Hun er rigtig god at snakke med, og har ret i rigtig mange ting.
I det hele taget så er bedsteforældre de bedste, og jeg ønsker at bliver lige som dem, med så store og kærlige arme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar