fredag den 6. januar 2012

For lækker til love

For lækker til love... Overskriften siger sig selv, at man er for lækker til kærlighed. Dette indlæg blev jeg motiveret af, eftersom at jeg så tv-udsendelsen "For lækker til love" på TV3. Man følger 5 mennesker, som desperat søger efter kærligheden, den eneste ene, nogle af dem ønsker også børn. De 5 unge mennesker, har umenneskelige krav til en kommende kæreste. Endten er de for fattige, for lav, for grim, for bleg, for grimme fødder, for små bryster, for store bryster og ikke stilet nok, alt dette har jeg hørt fra dem, under de mange udsendelser. De har utrolige holdninger omkring dem selv, man kan næsten ikke andet end grine. "Hvis jeg skulle sige det bedste om mig selv, så ville det nok være at jeg har en lækker brystkasse, pigerne kan sikkert godt lide den, fordi den er så bred, og så har jeg det der Cianostyle. Jeg er meget stolt over at jeg er italiener, det betyder meget for mig, mine italienske rødder, pigere elsker det også. Jeg vil hellere gå hjem og onanere, end at date en grim pige." Sådan siger en af drengene fra programmet, nemlig Ciano. Det er så pinligt, at man krummer mere tæer, end i Klovn! Men hvordan kan det gå så langt, siden at de har den selvopfattelse? og at de er så Det er jo helt vildt.. Det er jo også derfor at de har så svært ved at finde kærester, ingen er gode nok for dem. Hvis bare de bevæger sig forkert, så er det ikke godt nok. Men det er jo også utrolig sørgerligt og trist, tænk engang, ingen er gode nok. Hvad er det de forventer af et andet menneske? Gør vi det egentlig ikke også selv ind i mellem? Vi dømmer jo også hurtigt andre, men for guds skyld beholder vi meningerne inde i os selv. Ind i mellem er vi måske også egoistiske og krævende, men vi er jo et eller andet sted også realistiske. Disse personer er overhovedet ikke realistiske. Det hele skal være perfekt. Alt skal være perfekt.
Det er het uopnåelige krav, de har til deres dates. Man ønsker for dem, at de finder én der kan opfylde alle kravene, men når de så er opnået, hvor lykkelig er de så blevet? Eller at d blev rigtig forelsket, i en der måske ikke er i 'deres standard', så ville de nok få et chok. Der er jo slet ikke plads til at være menneskelig... 
Er vi virkelig begyndt at forvente for meget af hinanden? Også bare dig og mig?

Jeg vil klart anbefale at se det program, det er virkelig morsomt og chokerende på en og samme tid. Prøv at se video'en, den giver et meget godt indblik i det (hvis I ikke allerede har set det)..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar