onsdag den 19. oktober 2011

What am I doing...

Hej søde læsere - Update-nyheder.
I dag har jeg været hjemme hele dagen og slappet af. Set lidt fjernsyn og pædagogisk prøvet at få min nye rotte lidt tam. Ind til videre er hun rigtig sød og dejlig. Så tog jeg lidt billeder i mit "STARBUCKS"-mode jeg lige var i, i morges. Så kl 16:00 tog jeg på arbejde til kl 20:10. I morgen skal jeg også på arbejde ved samme tider, og lørdagdejligmorgen, klokken 05:30! Årh.. Jeg tænker altså kun på penge når jeg vågner der forvirret rundt, mens det stadig er (næsten nat).

En lille irriterende følelse dukker op...
Kender I det, hvor ens mor eller far virkelig er underlige? Min mor er i hvert fald underlig lige for tiden, hun er både lidt sur og "ikke-lyttende" Som hun plejer at være.. Jeg plejer altid at komme hen til min mor hvis der er noget galt, men lige her for tiden er hun så dårlig til at lytte, at jeg helt giver op med at fortælle hende mine tanker. Og det bekymre jeg mig faktisk lidt over.. Hvor skal jeg ellers proppe alle mine tanker hen når jeg ikke lige ved hvor der er plads til dem, inde i mit eget lille rodehovedet? Kender I det godt? Ellers er det måske bare mig..
Hugs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar