onsdag den 26. oktober 2011

Ikke dårligt...

Jeg har helt glemt at skrive om min dejlige middag jeg var til i søndags. Billeder viser vidst meget af stemningen. Det var min morfars kone Birthe som inviterede os på en super hyggelig frokost og hygge senere. Jeg har et billede af mit outfit, men billedet er ikke så godt, men det var et par stiletter fra Zara og trøje fra GAP, bukserne fra Only. Frokosten var på Rip House i Roskilde, et super lækkert sted, jeg havde bestilt en burger, som viste sig at være en kæmpe én, men det var suuuper lækkert. Til dessert var der til (børnene) der hvor jeg selv sætte mig ind i, dér var der fri is. Fri softice, hm... Og frit krymmel, hvilke billedet også lidt beviser at jeg har udnyttet til dråbe. Men det var rigtig lækkert! Efter frokosten tog vi hjem til hende. Vi fik chips og slik. Fede blev vi den dag. Men det var godt, rigtig dejligt.
I dag har jeg været på arbejde, og i morgen skal jeg til UC Stars, som er det sted jeg synger om torsdagen. Håber også at I har haft det lige så dejligt.
en dejlig blog I kunne tjekke: carolineevigglad.com



1 kommentar:

  1. Virkelig fed blog! Super seje billeder! Hvis du har lyst så tag et kig på min blog :-)
    nadjabf.blogspot.com

    SvarSlet