lørdag den 8. oktober 2011

Fed weekend og en Abercrombie-dag...

I går og i dag, har jeg haft det super hyggeligt! Fødselsdagen, gik som planlagt, alle var glade og hyggede sig. Og vi fik lækker mad og boller i karry. I dag vågnede jeg hjemme hos min veninde, hvor vi havde holdt fødselsdagen. Senere tog jeg til København for at købe min ønskede AberCrombie trøje som jeg virkelig har ønsket mig. Jeg fik nemlig 1100 kr. til min fødselsdag af min faster og farmor og 100 kr. af min fars ven. Så jeg havde præcis penge til den perfekte trøje. Så jeg havde bestemt mig for at jeg gerne ville til København og købe den! Så jeg spurgte min kusine Dicte om hun ikke godt ville med hen og købe den. Det sagde hun ja til, og vi mødtes i Hillerød og tog videre til København. Vi styrtede hen til AberCrombie-butikken i frygt for at den var lukket på nogen måde. Og i den ellers så forvirrende butik, så fandt vi den! I den perfekte størrelse også. Den købte jeg så! Og så tog vi han til en Christian Louboutin-butik. Vi ville nemlig prøve sko (sko som vi drømmer om) Men den var desværre lukket! Og der var ingen sko at prøve. Så vi tog over til Magasin for at købe chokolade. Jeg har nemlig en stor svaghed for chokolade. Og især Magasin-chokolade! og deres flødeboller... Såååå dem skulle jeg lige have 4 af! ha ha... Så tog vi hjem, havde haft en super hyggelig dag, fået min livret til aftensmad, og har fået min dejlige trøje. Så det var bare perfekt. I morgen står den på lektier og kedsomhed... Men det bliver dejligt at få det overstået. Håber også at I har haft en dejlig lørdag. Knus Frederikke  Her er et par billeder:




1 kommentar:

  1. Hej jeg er clara fra flying-clara.blogspot.com og du har skrevt på min blog og nu ville jeg se din. TÆNK ikke kun på dig selv dér er dig over det hele.

    SvarSlet