tirsdag den 18. oktober 2011

En dejlig weekend

Så er jeg hjemme igen. Sikken en dejlig tur til Sverige jeg har haft. Vi (min veninde Camilla og hendes forældre) startede med at køre til Helsingør for at tage færgen til Helsingborg, som ligger i Sverige. Så tog vi bare bilen og kørte omkring 1½ time til ødegården, som de har. De er en super hyggelig ødegård, som ligger til navnet (ødet) men det er virkelig et hyggeligt sted. Det er et rødt, hyggeligt lille sommerhus, hvor der intet toilet er, det er bare et skur. Vi har spillet spil, spist en massse slik og dejlig mad. Der har været en hyggelig stemning. Vi har også danset og dyrket lidt strækningsøvelser, så vi kommer i bedre form, så vi til sidst kan lave en armbøjning, fordi vi synes det er for dårligt, at vi ikke engang kan tage én. Så har vi været i Ikea og spist pizza og hotdog, samt cola. Det er jo så billigt, så vi får det hver gang vi er derinde. Da vi kom hjem gik vi en lang tur. Næste dag tog vi ind til en lille by der var en halvtimes tid væk. Vi skulle finde en vinterjakke til Kristen (Camillas mor) og det gjorde vi. Da vi kom hjem grillede vi hotdogs og lavede pandekager. I kan se Casmilla's og min fine opstilling til lækkert bord med pandekager og flødeboller. I dag skal jeg ud og købe en rotte jeg har bestilt for 2 uger siden så i aften eller i hvert fald senere, så bliver der lige postet nogle billeder. Det glæder jeg mig til.. nåh, her kommer et par billeder:
Den dejlige familie Frederiksen -pandekager og hygge er sat op

Slik er godt, slik er rigtig godt i Sverige

Camillas far på loftet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar