mandag den 5. september 2011

Monday...

I dag har jeg været i skole og haft vores emneuge om dokomentarfilm og så har vi også fået snakket om projektopgaverne der skal komme her i løbet af året. Hm... Havde ikke lige den bedste dag i skolen, og tog så hjem. Spist suppe, set tv, så har jeg bare siddet og læst oghygget mig lidt for mig selv. Det var også meget rart... Så sådan står det til, stille og rolig mandag.. Og tusind tak for de dejlige kommentare på mine billeder i forrige indlæg! Det er dejligt!

3 kommentarer:

  1. Hej Frederikke.
    det må have været en fejl så. Men den ene af os, altså mig, Maria, er fast læser af din blog.
    og tak for at du gider at være fast læser!
    kyyyyyys Maria.

    SvarSlet
  2. hmm. btw, jeg tror det må være en fejl op blogger, fordi jeg kan heller ikke se dig som fast læser :(

    SvarSlet
  3. Woooooooow, hvor er du smuk!

    SvarSlet