søndag den 25. september 2011

En travl weekend og The Voice 11 i morgen!

Hej dejlige læsere.
Nu må jeg fortælle lidt om min weeked. Jeg tog i fredags til noget hygge for min veninde (pga hendes fødselsdag) og så tog jeg hjem derfra ved en halv elvetiden. Derhjemme var min søde kusine Dicte (17 år), og ventede på mig, som vi taget hjem til os og Dicte havde vi planlagt skulle sove hos mig. Næste morgen står jeg op og skal på arbejde. I Super Brugsen, hvor jeg er bagerjomfru. klokken 05:30! Ej jeg er lige ved at dø, når jeg skal op om morgen der. Men jeg overlevede og kom så hjem til min kusine. I løbet af dagen, tog vi over til vores fælles kusine (sikken kusine-dag) som hedder Mie på 13 år. Vi tog til Helsingør, gik rundt og hyggede og spiste mad og sådan. Så tog vi hjem igen og spiste aftensmad. Efter tog ned på Mies skole og mødtes med nogle drenge, deri hendes kæreste, som for øvrigt var rigtig sød! Så han var godkendt af tøserne. (mig og Dicte) Bagefter tog vi hjem og så "Walk to remember" Rigtig tøsefilm, spiste is og slik, samt chips.. Hm.. Lækkert! Men jeg var jo ved at falde om der omrkring halv totiden om natten, da jeg havde været oppe 05:30! I dag, søndag tog jeg hjem derfra. Har fået ny cykel, lavet lektier, og været sammen med min søde veninde Camilla i 2 timer. Så det har været roligt nok, i morgen skal jeg til The Voice! Uh.. Jeg glæder mig, jeg har været derinde sidste år, men var så forærdelig heldig at jeg havde VIP billetter! og Interviewet Medina, Joey Moe og Alphabeat, og nogle andre. Virkelig en fed oplevelse! Her er nogle billeder:






Ingen kommentarer:

Send en kommentar