torsdag den 29. september 2011

A day more...

I dag har jeg været i skole og tog til tandlægen klokken 12:30. Jeg fik fast bøjle på i dag! Det er noget jeg hr gået rundt og hvist alle dagene herop til. Og har været super nervøs, ikke kun på det med at "få" den på, men også folks reaktioner! Jeg er virkelig bange for at der er nogen der bliver anderledens overfor mig.. Men nu må vi jo se, i så fald, er det ret overfladisk.
Jeg bliver sikkert helt smadret i morgen og skal bare lave en lektie-dag, hvor jeg bliver hjemme. Hader ellers at blive hjemme, bare sidde og tænke på alt det man misser! Nu er jeg oppe i mit sommerhus og skal holde fødselsdag på søndag, som I helt sikkert kommer til at høre om!
Hov, har slet ikke fået skrevet om The Voice koncerten, men den var altså rigtig fed! Virkelig 
en hyggelig dag, og så hjem klokken halv tolv, og lave engelsk..Virkelig surt.
Håber ellers at I alle har en dejlig dag. Her kommer lidt billeder:




1 kommentar:

  1. Hej frederikke super fin blog. Jeg er blevet fast læser! Du kan også tjekke min blog her: http://christinehelmersen.blogspot.com/
    Christine<3

    SvarSlet