mandag den 29. august 2011

Sådan står det til..

 Hej dejlige læsere!



Så er jeg tilbage, fra en virkelig dårlig blokning, med kun billeder. Det synes jeg altså at jeg skulle lave om på, men det er altså lidt svært når jeg sidder og laver over 1,5 time lektier hver dag, og hvis ikke.. Så er jeg på arbejde eller til sang. Lidt hårdt er det lige for tiden, og det er kun få veninder jeg har været sammen med over de seneste uger. Her i lørdags, havde vi som sagt gæster på besøg, rigtig hyggeligt. Vi fik lækker mad, og de skønneste vandbakkelser! Har lige smidt et par billeder nedenfor her. Søndag lavede jeg lektier og så tog vi ud til min kusine og spiste aftensmad derhjemme i Vallensbæk. Ellers er jge bare kedelig lige for tiden, skole, skole og skole er stort set hvad jeg har på hjernen lige i øjeblikket! Jeg har også sat et billede ind af min ønskede AberCrombie sweater:



1 kommentar: