torsdag den 4. august 2011

I sommerhus

Jeg er stadigvæk i sommerhus og jeg har fået min gode veninde Amalie op i sommerhuset igen. Jeg kender hende fordi hun selv har haft sommerhus lige overfor mit! Hendes lillebror er her også og senere kommer deres storebror. Amalie er 15, Valdemar er 10, Christoffer 17 år. De er alle nogle rigtig søde børn. I går var det at de blev kørt herop af deres far, vi startede med at spille rundbold, snakke og hygge. Senere fik vi dejlig aftensmad og så blev mine mindre søskende lagt i seng. så vi sad og så lidt film og spiste chips og slik, samt usundt sodavand (men hva fann det er sommerferie lidt endnu) Da vi havde siddet i 45 minutter blev det for kedeligt så vi tog ud i skoven på natteløb. Det plejede vi altid at gøre da de stadig havde deres sommerhus. det er sådan at de 2 drenge var sammen og så Amalie og jeg. Vi var imod drengene. Så det var på en måde gemmeleg, men med walkie talkie. Så skal man genne sig i kratet og så give ledetråde. Og vi kender alle Asserbo skov, så der er ikke nogle der bliver væk. Det er så hyggeligt, efter en times tid med det, gad drengene ikke længere, og Amalie og jeg lagde os på vores udendørs hængekøje og kiggede på stjerner og stjerneskud. Så hyggeligt. Jeg trængte lige til at skrive lidt et indlæg, fordi jeg synes det er så længe siden, jeg har bare vist jer billeder! Men kan I ikke også godt lide det? Hm.. 
Til jer der keder jer lidt, tjek bloggene ud, som jeg viser her, de er de blogs jeg følger hver dag:
Carolineevigglad.blogspot.com
Emma-marie96.blogspot.com


Min egen fotoblog: frederikkedyrbjerg.blogspot.com

Anso96.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare hyggeligt(:
    Jeg får helt lyst til at komme i sommerhus(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. He he ja, det gør man jo! ;)

    SvarSlet