fredag den 26. august 2011

Hm..

Årh.. Så er det fredag igen, endelig. Det har ellers været en rigtig hård uge, eller det har det de sidste uger. Jeg tror også bare at alle fra min klasse (ligesom de andre år) har tænkt, "Ja, ja, det bliver ikke så slemt de første uger efter sommerferien" Jo! Det gør det, når man går i 9. klasse! Alle der navr gået ud af 9. de sagde, at 8. klasse det klart ville være det hårdeste år, ikke en.... Ja, det er godtnok lidt hårdt, at lave 1,5 time lektie hver dag.. :( nogle gange mere for mit vedkomne. Ret vildt, samt mit arbejde i Super Brugsen, så kan det altså godt være lidt hårdt en gang i mellem at skulle nå det hele, derfor ser alle frem til weekenden. I aften skal jeg bare slappe af, lave flere lektier, og hygge, i morgen tidelig kl. 06:30 skal jeg op på arbejde! Derfor skal jeg meget tideligt op, klokken 05:30. Senere på dagen får vi nogle gæster på besøg, og det bliver super hyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar