lørdag den 9. juli 2011

Ret -Bangkok i Kina?- nej...

Dette er et planlagt indlæg, jeg sidder sikkert lige nu i Malaysia, og rækker tunge af de andre for en gangs skyld! ha ha.. 
-Dette er et lidt ondt, men også fryd indlæg. For det handler nemlig om at have ret. Jeg elsker at have ret i noget, og den anden medgiver det til sidst. For eksempel i går, sidder jeg i sofaen med min lillebror og far, jeg ved ikke hvordan, men vi kom ti at snakke om Bangkok, og hvor byen ligger. Jeg sagde til min far at Bangkok lå i Thailand, fordi det er der jeg skal hen på ferien. Min far påstod så, at nej, det ligger i Kina. Jeg begyndte så straks at sige imod. Jeg tog min telefon, slog op på Google, og hvad stod der? "Bangkok, Thailand" Jeg viste ham så min mobil, og han troede stadig ikke på det! Så kunne jeg gå under Google Maps, og ne, såment lå det stadig i Thailand. Så sagde han "Guuud, nu ved jeg hvorfor jeg siger at det er i Kina, jeg kommer til at tænke på Hongkong. Så du har fuldstændig ret, det er mig der siger forkert" Og de få ord, elsker jeg! Også da vi var i Tivoli forleden med mine veninder, da jeg lige pludselig kommer i snak om jordens omkreds. Jeg sagde at den var omkring 40.000 km rund, ved ækvator, de andre sagde, ej, det kan den jo ikke være, jeg tror altså den er længere. Jep, Google er min bedste ven, jeg slog det lige på Google: 39.992 km.
He he. Lyder lidt nørdet. Der var også en dag hvor min lillebror og hans ven var ude og skyde, med luftgevær, og jeg spurgte om jeg måtte prøve. De skulle ramme noget virkeligt svært, en coladåse langt inde i skoven. Jeg prøvede 1. gang, men ramte ikke, drengene begyndte bare at grine af mig, og så prøvede jeg igen, ramte heller ikke. Drengene blev mega sure og ville hav t jeg skulle stoppe fordi jeg overhovedet ikke kunne ramme plet. Jeg blev ved med at sige de skulle tie stille. Og så endelig mens de grinede af mig, så ramte jeg plet, liiige der hvor de havde prøvet at ramme i flere minutter. Ha! Så kan I få den. Jeg sagde ikke mere jeg gik bare min vej og havde skudt den ned. Ha ha ha. 
-Men jeg tror faktisk at alle kender det lidt med at elske at have ret eller at der sker noget fryd!
-Håber at I har det godt, og nyyyder sommerferien som vi endelig har fået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar