søndag den 26. juni 2011

"Ferien" -min fantastiske ferie, flyskræk, som jeg skal til i morgen. Ufatteligt.

Jeg kan slet ikke forstå det...
I morgen er jeg i Thailand, ej hvor jeg glæder mig! Det bliver fantastisk. Jeg kan slet ikke vente! Jeg er dog lidt bange for flyveturen, det er jeg ikke helt så glad for. Jeg er bange for at der sker noget, og at vi ikke kommer frem. Men helt ærligt, hvorfor skulle der ske det? og hvorfor lige mig? alligevel kan jeg ikke komme af med tanken. Læste faktisk at der var 25% af alle, havde flyskræk, men kune dele af procenten der ville indrømme det. Nåh, nok om det... Som I sikkert har hørt og set i min nye Vlog, så skal jeg først til Thailand og så med toget til Malaysia. Det bliver viiiildt. Ej, og jeg skal ha pakket i dag, og gjort alt klar til ferien. Vi skal jo på en måde i alle mulige verdener. Både regnskov (Taman Negera) og bounty strand og storby. Ja.. Lidt af hvert.Ferien har altid været noget jeg har tænkt 'engang' men ej, nu er det nu! I morgen! Hallelujah, det bliver paradis! Men I må ikke blive væk fra bloggen, jeg har nemlig lavet indlæg i forvejen. Så der er nogle planlagte indlæg på vej, så det bliver ikke kedeligt! Jeg håber virkeligt at I også skal på nogle ferier, det er jo fantstisk at rejse. Jeg har altid som barn, hvilke jeg stadig er, kigget op mod himlen og set på flyvemaskinerne flyve hen over stjernehimlen, og tænkt at det engang ville blive mig. Og nu er det min tur. Vi skal nemlig flyve om natten. I 12 laaange timer skal vi flyve, ej, det bliver lang tid, men jeg har sange på min mobil. Jeg har tænkt mig at høre: Loca med Shakira, den er så hyggelig og minder mig Malaysia-strand og råhygge. Så skal jeg høre Stereo Love, som var sommerhitet sidste sommer. Begge sange gør mig bare så glade. Jeg må også få købt mig et blad eller to i lufthavnen, jeg kommer jo nok til at dø af kedsomhed. Jeg er lidt bange for flyveturen, men jeg har aftalt med min mor at jeg skal møde piloterne inden flyveturen. Jeg håber at det kan berolige mig lidt. Men også de der damer i flyet, som sælger varer og beroliger folk, det er meget rart. Det elsker jeg, når man kan se på dem, at alt går vel og godt. Men hav det dejligt! kommer på blog om 16 dage! Men husk, de kommende indlæg! Seees




2 kommentarer:

  1. Hav en rigtig skøn tur, Fryns!! Det skal nok blive deeeeeejligt, jeg er en smule misundelig, må jeg indrømme!
    Med hensyn til din flyskræk, der har jeg kun én ting at sige: der dør flere mennesker hvert år pga. æsler, end der dør pga. flyulykker! Det er værd at tænke over :)
    Hav det skønt <3

    SvarSlet
  2. Lucky you! Jeg synes bare alle her for tiden tager på ferie, det er så snyd! :-(
    Rigtig skøn blog! :-D
    - Jeg følger dig helt klart nu..

    Kig evt. forbi?
    http://gemt-bag-et-kamera.blogspot.com/
    eller/og
    http://to-liv.blogspot.com/

    SvarSlet