tirsdag den 10. maj 2011

Spørgsmål-Svar

Hej alle! Tak for de endelige spørgsmål, I kan stadig blive ved med at skrive spørgsmål, det kan også være til mine senere indlæg.. Men jeg vil svare på jeres spørgsmål:

- Hvilken film er din ynglingsfilm?
"Hm.. Jeg elsker film! Elsker at sidde om fredagen bare og se en film med familien. Men som sagt, jeg elsker også tegnefilm! Ratatouille, Shrek, Løvernes Konge, Cars og mange andre. Jeg elsker også en god actionfilm (med Bruce Willis) og alle de andre. Man mine absolutte favoritter er Ratarouille og Avatar. De er fantastiske"


- Hvilken sang og sanger er din ynglings?

"Altså, jeg har altid elsket Miley Cyrus. Og der er nogle af teksterne jeg synes er rigtig søde. Men jeg kan også rigtig godt lide Bryan Adams, Donna Summer, Adele, underligt men faktisk også Lil wayne, (Vika Jigulina & Edward Maya i Stereo Love), og ellers bare hvad der er i radioen, elsker jeg at synge med på, og jeg er også en der meget hurtig lærer sange, så jeg er med til at skråle i bilen sammen med familien.
Min ynglings-sang er bl.a "Here I am" Med Bryan Adams, "Loca" Med Shakira (minder mig bare om dejlig sol, sommer og råhygge), -og mange andre jeg ikke lige kan komme i tanke om."


- Hvem er dine 5 tætteste veninder?
"Hm.. Det vil jeg ikke sige, fordi jeg vil ikke udpege nogle bestemte, da det virker lidt forkert. Men jeg kan sige at jeg har tæt forhold til mange veninder fra klassen."

- Kan ikke helt finde ud af hvor mange hunde du har?
"Jeg har 3 hunde! Tulle (7 år), Frygtløs (under 1 år), Lunte (under 1 år)
De er alle tre ruhåret gravhunde og er super søde og de sødeste familiehunde. Men jeg kan godt forstå at det er lidt forvirrende."


- Hvem er den peson du kan fortælle rigtig meget til?
"Hm.. Som jeg skrev før, så er mine veninder nogle som jeg fortæller rigtig meget til. Også min bedstemor Gitte, kan jeg fortælle ting til. Men den person som ved ALT om mig, det må være min mor. Jeg skal fortælle hende alt hvad jeg laver, det har jeg det også bedst selv med."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar