tirsdag den 3. maj 2011

Dejligt..

Kender I det, når forældrene kommer hjem med noget man faktisk ikke så godt kan lide af sko, eller at de er for små. Eller forældrene har købt ny kjole, man kan ikke lide at sige det, men man takker alligevel. Heldigvis, har jeg meget samme smag som min mor, så hun plejer at ramme ret godt.. -I dag da jeg kom hjem efter skole, var min mor og ene lillebror Martin hjemme.(kan læse hvem de er, ved den fane der hedder "Familie") der havde de været ude og købe ind. Købt sko! og jeg er normalt lidt kræsen med sko, men de var nu meget pæne. Du par nye, orange Reebok-sko, og et par fede løbesko. Da jeg prøvede løbeskoene, var de desværre for små! Og nogle andre sko, som hun også havde købt til Andreas, min anden lillebror, var også for små! Så vi blev nød til at køre hele vejen tilbage til Hillerød, for at få den rigtige størrelse, der var nemlig kun de tilbud DEN dag. Det var InterSport der havde lækre dyre varer, som de så havde sat ned. Så jeg fik et par lækre nye løbesko og Reebokne, og jeg købte også et par solbriller! Så jeg har bare fået en masse! Men de er SÅ fede solbrillerne. Tager du billed af det hele, på et tidspunkt. I aften skal vi have tærte! Hm.. Elsker det

Ingen kommentarer:

Send en kommentar