lørdag den 28. maj 2011

Hyggelig konfirmation!

I går var jeg til konfirmation hos én af mine rigtig gode veninder. Det var SÅ hyggeligt! Jeg startede med at få krøllet mit hår af min fars kæreste, dog blev krøllerne ikke liiige som jeg havde troet, men det blev meget fin alligevel og en masse spray. Så kørte vi derhen. Det var i Tisvilde, ved et hotel der hedder Helene Kilden, et totalt lækkert sted, med udsigt lige ud til havet! Så dejligt. Jeg kom klokken halv syv, og efter lidt tid og vi havde fået hilst sådan lidt på alle, satte vi os til bords. Vi fik dejlig mad. Da jeg satte mig ved min plads, tænkte jeg bare årh.. Nej jeg kommer ikke til at snakke særlig godt med dem jeg sidder ved siden af, og jeg skulle jo sidde der er flere timer! Men det endte altså med at vi fik snakket løs, dejlig var rigtig fint og hyggeligt. Under middagen, sagde jeg også lige et par ord, jeg var faktisk lidt nervøs, men folk kom hen bagefter og sagde at de synes det var rigtig sødt sagt. Det blev jeg glad for. Efter middagen var færdig (23.15) var der fri bar. Musikken blev sat i gang og vi fik danset, til solen stod op. Ja, faktisk bogstavlig talt! Det blev lyst! Hele natten festede vi, forældrene var søde og prøvede som I sikkert kender forældre (at danse) og det var SÅ sjovt, og så så sødt ud! He he.. Jeg er også bare én der elsker at danse! Jeg danser næsten non stop. Danse til man ikke kan mere, løbe udenfor ved terrassen få lidt kulde og så løbe ind igen, og får det varmt igen.. Og sådan fortsætter det bare. Så der ved 3-tiden begynder vi at lægge os ud i sommerhusene (som er til hotellet) og da vi endelig var færdige, kunne vi lægge os til ro. Klokken 04.15!! Så blev vi vækket halv ti, og fik afvide at der var morgenmad om en halv time, og det gik vi så ud og fik. Efterfølgene, gik Amalie (hende der blev konfirmeret) åbnede gaver. Jeg gav hende et fint gavekort til min fars butik (Hi-FI klubben) hvor hun kunne finde noget lækkert. Så blev jeg hentet der ved 12-tiden af min far og kørte tilbage til sommerhuset, der er ikke så langt i mellem Asserbo og Tisvilde, vi cykler tit frem og tilbage om sommeren. Og får is ved vandet. Rigtig hyggeligt lækkert sted. Resten af dagen tog vi lige til Hillerød skulle nemlig finde gave til den fødselsdag vi skal til i morgen. Hos nogle af min fars venner. Det bliver sikkert også meget hyggeligt, de plejer også at lave dejligt mad, og det elsker jeg jo! He he.. Håber også at I har haft det dejligt! 
Hotellet:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar