tirsdag den 12. april 2011

En pinlig historie

Jeg har fortalt denne hisorie virkelig mange gange til mine veninder, men jeg kan ikke lade vær med at synes det er ret pineligt. Det var en gang da jeg var oppe i mit sommerhus, hvor vi havde min onkel Bosse på besøg. Jeg har nok været der omkring en 11 år eller sådan noget, hvor jeg sad i et lille-bille plastisk-karabad, som vi bader de små i. (altså mine søskende) Men ikke til sådan en stor og lang pige som mig, men jeg krøb alligevel ned i det. Mine mor gik ind og ud adbadeværelset hele tiden, og havde selfølgelig ikke låst døren, og ja, så kan i vel nok regne det sidste ud. Så kommer min onkel ind på badeværelset, og jeg var vidste bare ikke hvad jeg skulle gøre! Jeg havde heldigvis et forhæng for det lille afmærkede bad, så han kunne ikke se mig. jeg havde bare ikke lyst til at sige noget til det. Jeg kunne høre at han kom ind og satte sig ned på brættet. Jeg var bare helt tavs og sagde ikke en lyd, jeg måtte hypervindtilere med mit åndedræt, for at man ikke kunne høre mig. Han skulle heldigvis KUN tisse, så det varede ikke så længe. Efter at han var gået kom min ind på badeværelset og så forklarede jeg hende hændelsen. Hun synes selvfølgelig at det var sjovt, så hun skulle lige fortælle det til ham. Ej, hvor var det bare pinligt! Det glemmer jeg aldrig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar