mandag den 18. april 2011

En dejlig dag i Fredriksberg

Rigtig dejlig dag i dag! I dag tog jeg hjem fra min far i sommerhus sammen med mine lillebrødre. Efter tog vi til Frederiksberg, som er min mors kusine der bor der. Hun hedder Julie og har selv 2 børn, en på 5 og en på 1½ år. Inden vi tog til København hentede vi lige Gitte (min bedstemor) -Så spiste vi frokorst der inde i København, i deres lejlighed. Det var super hyggeligt, efter tog min mor hjem og mig og to af mine brødre blev i Fredriksberg. Så tog vi hen til DGI-bygningen, hvor vi skulle i svømmehallen. Så fik jeg endelig mit nye badetøj på! Så der var vi i 2 timer, det var rigtig godt, jeg fik svømmet nogle omgange så det endte med at jeg havde svømmet en halv kilometer. Efter fik vi nogle gode is (jeg fik Daim) det er en af de bedste i følge mig. He he.. Så tog vi hjem til lejligheden (Julies) igen, hvor vi endnu en gang fik lækker mad. Så her er vi nu, min bedstemor, mig, Andreas og Mads. Så spurgte Gitte om vi havde lyst til at sove hjemme hos hende og min bedstefar i aften. Så det gør vi! Det bliver sikkert hyggeligt, som det plejer. Håber også at I nyder påskeferien lige så meget som jeg gør! Mange knus mig 



2 kommentarer:

  1. Rigtig hyggelig blog!

    SvarSlet
  2. fin blog :) læser dig nu fast, håber du vil kigge forbi min xx Klem Emma

    SvarSlet