lørdag den 30. april 2011

Dejlig dag! ♥

Er oppe i sommerhuset. (ligger i Asserbo skov)
-Det har været så hyggeligt i dag! Jeg startede med at sove dejligt længe, og gik i bad. Det er også dejligt, jeg har nemlig ikke ondt i halsen mere! Så det er bare perfekt. Så efter badet, gik vi over til nogle af vores venner der hedder Ulla og Jakob, de har 3 drenge: 2 tvillinger på 4 år, og en dreng på 7 år. Vi skulle ned til dem og have frokost, og de var også meget lækkert. Efter fik vi en is, he he. Så gik vi ned til vores Købmand Spar, som vi har lige 3 min væk, hvis det kan gøre det! Der er nemlig en kæmpe stor parkeringsplads, hvor der ikke holder så mange biler, det er meget få. Så spillede vi Røv, hvor det handler om at have bolden kørende hele tiden, uden at den stopper. Det var min lillebror Andreas, og Mads (kan læse hvem og hvordan de er, inde på Familie-siden) og ham drengen på 7 år. Super hyggeligt, elsker også bare at være i bare tæer, men det bliver så også til helt sorte tæer til sidst. Mine fødder er i hvert fald helt sorte nu! Men det var hyggeligt, lige nu er jeg hjemme og hygger, venter på lækker aftensmad og så er der dømt hygge i aften. Dejlig dag!
Hov! Noget andet er.. Jeg synes I er lidt sløve til at trykke på mine reaktion-s-knapper! Endelig tryk hvad i synes eller mener, så jeg kan gøre bloggen endnu bedre, og det er også bare meget rart at jeg ved hvad I tænker, når jeg skriver et indlæg. Mange Hilsner Frederikke 



photo.php.jpg

2 kommentarer:

  1. Jeg må lige vide noget. Asserbo er det der, hvor sparkøbmanden er, altså sådan en stoor gul bygning? Og en bager og en isting lige om hjørnet?;-) Jeg bor selv nemlig i Helsinge, og vi er tit ude i en skov ved Asserbo og Asserbo strand, og en spar, som vi gamle indbyggere kalder Sandet (: Så ville lige høre om det var der :-)

    SvarSlet
  2. Ja! det er det! der har du ret ;)

    SvarSlet