torsdag den 17. marts 2011

UC Stars og koncert

UC Stars er noget jeg går til hver torsdag. Det er kommunen som har lavet et ungescenter, som vi i Fredensborg kommune kan komme og besøge. Det er gratis og alle kan nvære med mellem 12-18 år. Det er super hyggeligt hver gang, det er bare søde mennesker der er derude også pædagogerne. Jeg begyndte i UC Stras i 2009, så jeg har været der længe, og jeg vil også gerne blive ved. Næste gang der er koncert igen så skal jeg synge "Here I am" Med Bryan Adams Her Den er bare så sød den sang. I år der skal jeg synge "Heartbeat-radio" Med én af mine veninder. Den er rigtig god, men den er også helt sindsyg svær at synge og jeg skal anstrænge mig rigtig meget for at kunne synge den. I dag har jeg været på scenen og optræde, det gik ikke så godt, jo versne, men omkvæddet den er virkelig ikke på plads endnu! Så på mandag der skal jeg ind i studiet og indspille nogle backingvokaler til vores sang. Så det bliver sikkert meget sjovt. Her i novembers der sang jeg "Ain't no sunshine" Som jeg gjorde uden musik. Det var hårdt og svært, men det var også fantastisk, det var virkelig sjovt, og en udfordring som jeg søgte. Min sang ligger på YouTube Her, og det håber jeg at Here I am også kommer til. Jeg har tænkt mig at få den indspillet. Sangen "Heartbeat-radio" Den skal jeg synge endelig koncert til her den 25. Marts! Det er lige 3 dage inden vi skal til Holland, så det er ret heldigt at vi lige når det. Jeg er lidt nervøs om det kommer til at gå godt, da jeg er lidt usikker ved sangen. Vi skal optræde den 24. og 25. Marts og jeg er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå.
Men det bliver spændende!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar