lørdag den 5. marts 2011

Tyder på en dejlig dag

Så er jeg lige kommet hjem fra en dejlig tur i Asserbo. Jeg er oppe hos min far, her i sommerhuset. Klokken halv ni blev jeg vækket, af Sandra, vi havde nemlig planlagt at tage til Hillerød og være der lidt. Vi gik rundt og så fik vi belgiske vafler med softice og chokoladesauce. Hmm..  
Efter tog vi tilbage til Asserbo. Sandra, Josefine og jeg har været ude og gå tur i Liseleje, så gik vi videre ned til stranden. Jeg elsker virkelig at gå tur i naturen, jeg føler mig så levende, elsker også bare følelsen efter at ha gået tur. Jeg elsker kulden og den dejlige luft. Man kan bare mærke blæsten der river én i kinderne, men samtidig er det også bare en skøn følelse. Her er så dejligt vejr her oppe i Asserbo, så vi måtte bare gå tur med hundene. Man kan virkelig mærke at det er blevet forår. Faktisk i dag, den første rigtige forårsdag. Nu er vi bare heroppe og så kommer én af Sandra's veninder på besøg, med sin datter. Så skal vi se MGP i aften og rigtig hygge os... 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar