søndag den 20. februar 2011

Hunde ♥

Jeg elsker bare mine hunde, de er virkelig dejlige. Hver gange man kommer hjem fra et eller andet er de altid glade for at se én og er meget imødekommende. De er så dejlige. Jeg har en der hedder Tulle, hun er den ældste og er sådan ved at blive lidt gammel, hun er der omkring 7 år. Hun er en dværg-gravhund, og hun er bestemt ikke legesyg, hun gider ikke alt det der hvalpe-pjat. Tulle er også et værre madøre, så det vil noget! Så har vi Frygtløs, lidt over 6 måneder, hun er en standard gravhund, med masser af energi og er frisk. Hun er så dejligt og altid så glad og opsøger ens kontakt rigtig meget. Hun er meget menneskelig. Så har vi en hund der hedder Lunte, hun er tvilling med Frygtløs, og er selvfølgelig også 6 måneder. Lunte er den svageste i flokken af hundene og det kan godt mærkes. Men hun er også meget lege-syg og elsker at få gået tur. Hun går i seng ved ni-tiden og står op ved et-tiden om natten og vil ud at tisse. Så komme hun ud af soveværelset snot-forvirret og er ved at vælte. Hun er så sød også. Det er min fars kæreste Sandra, som gå tur med hundene og også mig, når jeg er oppe hos min far. Jeg elsker at gå tur her i Asserbo. I går gik jeg en tur med hundene i over en time. Sandra havde også være ude og gå tur før mig, så de hunde var pænt trætte efter næsten tre-timers gåtur. Vi elsker bare vores hunde♥
Lunte
Frygtløs
Frygtløs til venstre og Lunte til højre


Frygtløs til venstre og Lunte til højre

Frygtløs

Æde-gilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar